Nowe kontrakty różnią się od pozostających nadal w ofercie serwisów producenckich J-Care m.in. pomocą techniczną w języku polskim, a także tym, że – według dystrybutora – serwisy o krótkim czasie reakcji („same day”) są dostępne praktycznie w całym kraju. Usługi będą wykonywane w miejscu instalacji (tryb „on-site”).

Wprowadzenie nowych umów serwisowych stało się możliwe dzięki trójstronnemu porozumieniu pomiędzy Avnetem a IBM i Juniperem. Strony uzgodniły, że wycena i zamawianie kontraktów będzie następować wyłącznie za pośrednictwem Avnetu, natomiast świadczeniem usług zajmie się organizacja serwisowa IBM (9 centrów, kilkudziesięciu inżynierów).

Klienci korzystający z rozwiązań Juniper Networks kupionych w Avnecie oraz obsługujący ich integratorzy będą mieli do dyspozycji pomoc techniczną w języku polskim dostępną 365 dni w roku, 24 godziny na dobę. Oferta obejmuje usługi w miejscu instalacji („on-site”) oraz szybką wymianę wadliwych urządzeń lub części do nich.