Avaye naprawione zdalnie
Avaya, dzięki oprogramowaniu Avaya Expert Systems, może zdalnie wykryć i przeanalizować problemy funkcjonowania urządzeń sieciowych i komunikacyjnych swoich klientów

Avaya, dzięki oprogramowaniu Avaya Expert Systems, może zdalnie wykryć i przeanalizować problemy funkcjonowania urządzeń sieciowych i komunikacyjnych swoich klientów. Oprogramowanie może również zdalnie usunąć wiele usterek w funkcjonowaniu urządzeń.
Oprogramowanie Expert Systems zostało opracowane przez Laboratoria Avaya – dział badawczo-rozwojowy firmy – by zapewnić aktywny dostęp i monitorowanie serwerów komunikacyjnych Definity oraz systemów przesyłania wiadomości Intuity Audix. Usterka, jak zapewnia producent, może zostać usunięta zwykle w 90 sekund, bez konieczności wysyłania na miejsce technika. Oprogramowanie będzie wykorzystywane przez regionalne ośrodki Avaya Global Services.
Podobne aktualności
FPP: aukcja 5G może być niezgodna z prawem
UKE uzyska nieuzasadnione prawo do wykluczania dostawców z dostarczania sprzętu do budowy 5G – ostrzega FPP.
Największy w historii spadek na smartfonach
„Nigdy nie widzieliśmy, aby dostawy w okresie świątecznym były niższe niż w poprzednim kwartale" - komentuje analityk.