Avaye naprawione zdalnie
Avaya, dzięki oprogramowaniu Avaya Expert Systems, może zdalnie wykryć i przeanalizować problemy funkcjonowania urządzeń sieciowych i komunikacyjnych swoich klientów
Avaya, dzięki oprogramowaniu Avaya Expert Systems, może zdalnie wykryć i przeanalizować problemy funkcjonowania urządzeń sieciowych i komunikacyjnych swoich klientów. Oprogramowanie może również zdalnie usunąć wiele usterek w funkcjonowaniu urządzeń.
Oprogramowanie Expert Systems zostało opracowane przez Laboratoria Avaya – dział badawczo-rozwojowy firmy – by zapewnić aktywny dostęp i monitorowanie serwerów komunikacyjnych Definity oraz systemów przesyłania wiadomości Intuity Audix. Usterka, jak zapewnia producent, może zostać usunięta zwykle w 90 sekund, bez konieczności wysyłania na miejsce technika. Oprogramowanie będzie wykorzystywane przez regionalne ośrodki Avaya Global Services.
Podobne aktualności
63 proc. organizacji wdrożyło zero-trust
Strategia zerowego zaufania zwykle ogranicza mniej niż połowę cyberryzyka przedsiębiorstwa
Spadł poziom satysfakcji z pracy pracowników IT
Więcej osób z branży szuka pracy niż kilka miesięcy temu. Jednocześnie wzrósł optymizm co do szans znalezienia nowej, dobrej posady.
Sprzedaż w dystrybucji IT w USA ponownie w dół
Oprogramowanie sprzedaje się lepiej, sieciówka wraca do normy, rynek PC wychodzi z dołka.