Producent chce wspierać partnerów i zachęcać do współpracy w zakresie cyfrowej transformacji. Firma wprowadza tym celu nowe rozwiązania, co jest  najbardziej widoczne w ofercie zawierającej usługi chmurowe.  Są to m.in  narzędzia do współpracy udostępniające m.in. funkcje konferencji audio i wideo oraz współużytkowania plików, a także ujednoliconej komunikacji i contact center. Avaya liczy na rozwój modelu opłat opartym na subskrypcji, dzięki któremu partnerzy mogą pomóc swoim klientom w migracji do chmury publicznej. 

– W tym roku naszym przesłaniem dla partnerów jest to, aby nie bali się nowości — nowych rozwiązań, nowych klientów i nowych modeli wdrożeniowych. O naszym zaangażowaniu we wprowadzanie innowacji świadczy  liczba rozwiązań, ofert i programów, które dadzą naszym partnerom duże możliwości w nadchodzącym roku finansowym — tłumaczy Fadi Moubarak, wiceprezes firmy Avaya odpowiedzialny za kanały sprzedaży.