Firmy nie zdradzają, co i jak zamierzają robić razem. Oficjalnie celem kooperacji jest zwiększenie potencjału rozwojowego obu sieci. – Decyzja o ścisłej współpracy nie rodzi żadnych zmian prawnych ani personalnych – zastrzegł Arkadiusz Tomala, prezes Domeksu. Prezes Sferisu, Michał Iwanciw, uważa, że sieci mogą dobrze współdziałać, ponieważ nie działają w identycznym segmencie rynku:  Odmienność specjalizacji pozwala dostrzec szerokie możliwości w zakresie zacieśnienia współpracy, a tym samym dalszego rozwoju naszych firm – stwierdził Michał Iwanciw, prezes Sferis.

Domex ma 250 elektromarketów Avansu i Media Expert, do tego dochodzi ponad 200 franczyzobiorców. Sferis posiada łącznie blisko 200 sklepów własnych, salonów partnerskich i wysp w centrach handlowych. Współpracuje z ponad 100 sklepami działającymi pod szyldem „Specjaliści RTV i AGD”. Połączony potencjał obejmuje więc ponad 750 punktów sprzedaży.

Warto przypomnieć, że większa część sieci Media Expert, która należy do spółki Terg, prawdopodobnie połączy siły z siecią AGD Market.