Atos wchłonął Unify
Spółka zapowiada rozbudowę kanału sprzedaży.

Unify, firma specjalizująca się w systemach do zintegrowanej komunikacji i współpracy, została zintegrowana w struktury koncernu Atos. Jej oferta będzie sprzedawana pod marką "Unify – Atos Collaboration Services". Firma będąca swego czasu częścią koncernu Siemensa została kupiona w styczniu 2016 r. za 366 mln euro.
Nowy właściciel marki w 2018 r. chce skoncentrować się na sprzedaży własnych rozwiązań chmurowych UCC od Unify. Popyt ma stymulować cyfrowa transformacja przedsiębiorstw i przejście klientów biznesowych z rozwiązań ISDN na All-IP. Atos liczy na takie branże jak służba zdrowia, sektor finansowy, dostawcy energii. Zamierza rozbudować sieć partnerów Unify (jest ich obecnie 2,8 tys. w 120 krajach).
W Polsce Unify sprzedaje wyłącznie do autoryzowanych partnerów.
Na świecie, głównie w Niemczech, odsetek ten jest niższy – blisko 60 proc. produktów Unify rozchodzi się w kanale sprzedaży. Unify poza Polską bezpośrednio sprzedaje przede wszystkim do dużych przedsiębiorstw, natomiast partnerzy obsługują najczęściej mniejsze firmy, zajmując się również usługami zarządzanymi.
Podobne aktualności
Tomasz Radomski nowym CEO Atos Polska
Ma ponad 25 lat doświadczenia, które zdobywał m.in. w Honeywell, IBM, PKN Orlen.