Asuspro – nowa marka notebooków
Asus zaprezentował laptopy nowej marki Asuspro, przeznaczonej dla klientów biznesowych. Pierwsze urządzenia trafią na polski rynek w I kwartale 2012 roku.
Na początek w sprzedaży znajdą się 2 modele: 12-calowy B23E i 13,3-calowy B33E. Mniejszy został wyposażony w procesor Intel Core i5-2430M, 6 GB RAM-u i dysk twardy o pojemności 500 GB. W komputerze 13-calowym zainstalowano układ i7-2620M, 8 GB RAM-u oraz 750-gigabajtowy napęd. Na spodzie obudowy znajduje się złącze stacji dokującej. B33E ma moduł Wi-Fi, jest przystosowany do instalacji bezprzewodowej karty sieciowej WiMAX i modemu 3G. Obudowę wykonano z aluminium, komputer został także wyposażony we wzmacniane zawiasy (wytrzymują 30 tys. cykli) i wodoodporną klawiaturę. Według producenta notebooki są odporne na upadek z wysokości do 80 cm. Mają takie zabezpieczenia jak moduł TPM, czytnik linii papilarnych, czytnik kryptograficzny.
Przewidywane ceny detaliczne brutto: B23E – ok. 3,1 tys. zł, B33E – ok. 3,5 tys. zł. Gwarancja: 3 lata.
Podobne aktualności
Popyt na notebooki wzrośnie w 2024 r.
Zastosowania sztucznej inteligencji będą kluczem do zwiększenia sprzedaży w ciągu 2 - 3 lat - zdaniem analityków.
Rynek notebooków „powróci do zdrowego cyklu” w 2024 roku
PC AI na razie nie pobudzą dużego popytu. "Dla przeciętnego konsumenta perspektywa zakupu drogiego, niepotrzebnego komputera jest pobożnym życzeniem producentów".