W okresie styczeń – czerwiec 2016 r. Asus wypracował przychody w wysokości 255,94 mld dol. tajwańskich (ok. 8 mld mld dol. USA), tj. o 0,43 proc. wyższe niż rok wcześniej. W ujęciu skonsolidowanym sprzedaż produktów własnej marki również była stabilna i wyniosła 233,95 mld dol. tajwańskich (7,3 mld dol. USA).

Po spadku sprzedaży w lipcu (przychody były niższe rok do roku o 5,8 proc.) Asus oczekuje wzrostu w sierpniu i wrześniu, wraz z premierami nowych smartfonów i notebooków. Prognoza korporacji na II poł. br. jest jednak konserwatywna, ze uwagi na wciąż trwające spowolnienie w światowej gospodarce. W minionym półroczu Asus wprowadził na rynek ponad 8 mln notebooków, nieznacznie mniej niż rok wcześniej (9,1 mln szt.). Wynik za cały rok powinien wynieść 19,3 mln szt., tj. będzie podobny jak w ub.r.