Do nowych obowiązków Marcina Piszczka należy tworzenie i realizacja strategii rozwoju firmy w Polsce oraz kompleksowe zarządzanie sprzedażą produktów. Menedżer deklaruje, że nie zmieni dotychczasowych priorytetów.

– Nie koncentrujemy się na walce cenowej, lecz na dostarczaniu produktów najwyższej jakości. Stawiamy na inwestycje w programy lojalnościowe dla partnerów oraz liczne akcje marketingowe – wyjaśnia Marcin Piszczek.

Grupa komponentowa Asusa liczy obecnie 11 linii produktowych. W tym roku do portfolio dołączą streamery audio.

Aktualnie bardzo mocno promujemy konsumenckie rozwiązania sieciowe z wyższej półki – dodaje Marcin Piszczek.

Informuje, że w 2014 r. Asus został numerem 1 na polskim rynku w rozwiązaniach sieciowych dual band, a w 2015 r. nr 2 w sprzedaży routerów w Polsce. Zapowiada poszerzenie oferty o inteligentne zegarki dla aktywnych, urządzenia do inteligentnego domu i związane z ochroną zdrowia.

Marcin Piszczek związany jest z Asusem od 2008 r. Zaczynał jako przedstawiciel handlowy. W kolejnych latach awansował na product managera. Był odpowiedzialny za rozwój takich linii jak napędy optyczne, karty dźwiękowe, desktopy, a ostatnio płyty główne. W 2014 r. został liderem zespołu PM-ów, by następnie w lutym 2015 r. objąć stanowisko Business Development Managera.

Nowy szef działu ukończył studia z zakresu informatyki i ekonometrii, jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.