Apple ma wiceprezesa od handlu detalicznego
Koncern utworzył nowe stanowisko wiceprezesa ds. handlu detalicznego i e-sklepów, które objęła dotychczasowa szefowa Burberry - firmy specjalizującej się w dobrach luksusowych (jak ubrania, obuwie, torebki). Może to oznaczać, że Apple stawia na elektronikę zintegrowaną z odzieżą oraz sprzedaż detaliczną takich produktów.
Nowym wiceprezesem Apple’a została Angela Ahrendts, wieloletnia CEO brytyjskiej firmy Burberry (oferuje m.in. torebki z charakterystycznym motywem kratki, w asortymencie są także buty, kosmetyki, odzież – wszystko z wyższej półki). Menedżerka ma zająć się rozwojem sieci sklepów Apple’a.
Przejście Angeli Ahrendts do Apple’a może oznaczać, że koncern stawia na elektronikę „do noszenia na sobie” („wearables”), zwłaszcza inteligentne zegarki (iWatch) i doświadczenie szefowej Bluberry w branży luksusowej odzieży może okazać się bardzo cenne. Kilka miesięcy wcześniej do koncernu dołączył (na stanowisko wiceprezesa) Paul Deneve, były CEO grupy Yves Saint Laurent, jako osoba do „projektów specjalnych”, co ma potwierdzać, że według Apple’a elektronika związana z modą i ubraniami to przyszłościowy trend.
Podobne aktualności
Władze USA pozywają Apple’a. Sugestia podziału giganta
Chcą "uwolnienia rynku smartfonów od wykluczającego postępowania Apple'a", obniżenia cen i zmniejszenia opłat dla programistów.
iSpot i Cortland połączyły zespoły B2B
Po przejęciu w ub.r. zakończono połączenie zespołów iSpotu i Cortlanda obsługujących klientów instytucjonalnych.