Krakowski ośrodek należał wcześniej do firmy Volantis Systems, przejętej przez Antennę w marcu br. Producent przewiduje zwiększenie zatrudnienia w swoim krakowskim oddziale do 150 osób w ciągu następnych 12-18 miesięcy (obecnie jest ok. 100), co jednak zależy od wzrostu zapotrzebowania na usługi.

Centrum ma zapewnić wsparcie techniczne dla klientów z całego świata, użytkowników platformy Antena Mobility Platform (AMP Mobile Web i AMP Storefront). AMP to flagowy produkt Antenny, którym firma chce zawojować polski rynek. Jest on przeznaczony dla przedsiębiorstw i operatorów telefonii komórkowej. Umożliwia tworzenie i korzystanie z mobilnych aplikacji na dowolnym urządzeniu przenośnym. 

Według producenta szacunkowe ceny stworzenia aplikacji i strony internetowej dla konsumentów na bazie AMP rozpoczynają się od około 1 dol. rocznie za użytkownika (im więcej użytkowników, tym taniej). Ceny aplikacji wykorzystywanych w przedsiębiorstwach (dla pracowników) zaczynają się od ok. 120 dol. rocznie za użytkownika. 

Producent nie ujawnił, jaki udział w polskim rynku chce osiągnąć w nadchodzących kwartałach. Zapowiedziano rozpoczęcie kilku dużych projektów w przyszłym roku. Firma będzie poszukiwać partnerów na polskim rynku.