Angelika Jeżewska na początku listopada br. objęła stanowisko Digital Transformation Leader MEE Cluster w Schneider Electric. W nowej roli, będącej częścią globalnego marketingu firmy, odpowiada za zintegrowaną strategię komunikacji cyfrowej w regionie MEE (Polska, Czechy, Słowacja, Ukraina).

Jej celem jest również zwiększenie zaangażowania klientów w różnych kanałach cyfrowych na ścieżce zakupowej. Duża część jej pracy będzie związana z działaniami Marketing Automation, z lokalizacją i usprawnieniem stron internetowych poszczególnych jednostek biznesowych firmy, działaniami SEO/SEM, mediami społecznościowymi oraz niestandardowymi kampaniami digital.

17 lat w branży

Angelika Jeżewska ma 17 lat doświadczenia w branży IT, w tym 13 lat w marketingu.

Poprzednio przez 2,5 roku była związana z Lenovo. Jako Brand Expert i Senior MKTG Specialist zajmowała się budowaniem wizerunku marki na polskim rynku dla produktów konsumenckich, gamingowych i biznesowych.

Wcześniej w agencji komunikacji Monday (2017 – 2019) zajmowała stanowisko Head of Digital, zarządzając zespołem odpowiadającym za komunikację SoMe, Content Marketing i inne działania digital dla klientów Mondaya, zwłaszcza firm IT (m.in. Dell Technologies, VMware, Trend Micro).

Angelika Jeżewska była też przez ponad 7 lat w Fujitsu, jako Communications Manager odpowiadając za komunikację marketingową na rynku polskim, oraz przez blisko 4 lata w HP zajmowała się wsparciem sprzedaży i analizami finansowymi.