Andrzej Czarnecki objął stanowisko dyrektora Działu Rozwoju Sieci Detalicznej w Neonet.

Jego podstawowym zadaniem będzie wzmocnienie ekspansji firmy na terenie całego kraju. Głównym założeniem zarządu sieci na najbliższe lata jest dotarcie do nowych lokalizacji.

Andrzej Czarnecki ma wesprzeć Neonet swoim wieloletnim doświadczeniem w budowaniu sieci sklepów stacjonarnych. Jak to określił Krzysztof Bajbus, wiceprezes zarządu Neonet, „naszą drużynę zasilił zawodnik z wielkim doświadczeniem i wiedzą”.

Ćwierć wieku w Euro-net

Do końca 2019 r. przez ponad 24 lata (1995 – 2019) Andrzej Czarnecki był związany ze spółką Euro-net, do której należy sieć RTV Euro AGD.

Pełnił m.in. role Investment Director, Development Director, Head of Real Estate. Do głównych zadań Andrzeja Czarneckiego należało m.in. budowanie sieci sklepów stacjonarnych oraz pozyskiwanie nowych obiektów biurowych i magazynowych. Odpowiadał także za kierowanie Działem Projektowym firmy.

Plany ekspansji
Według informacji zarządu z ostatniego sprawozdania sieć Neonet nadal koncentruje się na małych i średnich miastach. Celem jest, by objęła wszystkie miasta powiatowe w kraju. Otwierane będą nowe sklepy własne i franczyzowe. Neonet zapowiedział także dalsze inwestycje w relokacje i rewitalizacje sklepów oraz w rozwój w lokalizacjach o dużym potencjale dla większych powierzchni.
W minionym roku finansowym, zakończonym 31 marca 2020 r., Neonet osiągnął 6,22 mln zł zysku netto wobec 130 tys. zł w poprzednim roku. Sprzedaż wzrosła o 8 proc., do 2,16 mld zł.