AMD stawia na unikalność
W AMD powstał nowy dział biznesowy, którego zadaniem jest tworzenie wyspecjalizowanych produktów.

Bazując na własnych zasobach wykorzystywanych dotychczas
w procesorach, kartach graficznych i
technologiach multimedialnych, AMD postanowiło poświęcić większą uwagę projektowaniu rozwiązań, dostosowanych do
potrzeb konkretnego klienta. Producent stworzył dział Semi-Custom Business Unit,
który, we współpracy z odbiorcami, projektuje specjalistyczne układy
przeznaczone dla producentów elektroniki użytkowej, serwerów, tabletów, inteligentnych
telewizorów, gier komputerowych, dekoderów, komputerów osobistych, aplikacji .
Pierwszym klientem nowego działu AMD jest Sony – które kupuje
specjalizowane układy do konsoli PlayStation
4. Możliwe, że współpraca zostanie również nawiązana z Microsoftem, producentem konsoli Xbox.
Podobne aktualności
139 mln dol. straty AMD
Producent czipów rozczarował wynikami. Jednak możliwości są tam, gdzie wzrost jest „szybszy niż jakakolwiek inna technologia w najnowszej historii”.
AMD i ARM odbierają Intelowi udziały w rynku serwerów
Jedna marka staje się dominującą siłą w procesorach x86 dla centrów danych - twierdzi analityk.