AMD poszerzył program partnerski
Od października programie AMD Fusion Partner Program mogą uczestniczyć dystrybutorzy – poinformował producent.
Według nowych zasad AMD Fusion Partner Program skierowany jest do dystrybutorów oferujących procesory i chipsety CPU i GPU, stacje robocze oraz systemy zbudowane w oparciu o rozwiązania klienckie i serwerowe. W ramach programu producent oferuje partnerom m.in. szkolenia, programy marketingowe i lepsze warunki współpracy.
AMD uruchomiło także program lojalnościowy Rewards Program. Jego pilotażowa wersja została wdrożona w USA, Kanadzie i Brazylii. Według producenta nowa oferta obejmie pozostałe kraje w ciągu najbliższych dwóch kwartałów.
Program AMD Fusion Partner Program powstał w 2009 r.
Podobne aktualności
Netskope przedstawia nowy program MSP
Według dostawcy SASE rosnące zapotrzebowanie na specjalistów ds. bezpieczeństwa napędza popyt na usługi zarządzane.
Dell Technologies: 60 mld dol. w kanale partnerskim
Taki przychód z zamówień wygenerowali w ciągu ostatnich 12 miesięcy partnerzy producenta.
Nowy program partnerski HPE promuje model as-a-service
HPE Partner Ready Vantage ma tworzyć podstawę do kreowania sprzedaży w szeroko pojętym obszarze usług.