Amazon w Związku Cyfrowa Polska
Koncern dołączył do polskiego związku branżowego.

Polskie firmy napotykają na przeszkody rozwijając cyfrowy kanał sprzedaży – twierdzi przedstawiciel koncernu.
Amazon stał się członkiem Związku Cyfrowa Polska, organizacji zrzeszającej największych producentów, dystrybutorów i importerów działających na polskim rynku.
Koncern który niedawno zapowiedział uruchomienie platformy sprzedażowej w Polsce, liczy na to, że współpraca z organizacją branżową umożliwi mu dotarcie do większej liczby lokalnych przedsiębiorców.
„Rynek cyfrowy w Polsce bardzo szybko się rozwija, co dostrzegamy w Amazon. Widzimy też jednak, że polskie firmy napotykają różnego rodzaju przeszkody rozwijając cyfrowy kanał sprzedaży” – mówi Mariusz Mielczarek, dyrektor ds. regulacji i sektora publicznego w Europie Środkowo-Wschodniej w Amazonie.
Jak twierdzi, firma w Polsce zamierza skoncentrować się na dostarczaniu narzędzi, które umożliwiają przedsiębiorcom rozwój na rynku e-commerce.
„Liczę na wiele wspólnych projektów, np. w szerzeniu świadomości na temat rozwiązań cyfrowych w biznesie, administracji czy też cyberbezpieczeństwa” – deklaruje prezes Michał Kanownik, przyjmując nową organizację.
Amazon w 2014 r. zaczął otwierać centra logistyki w Polsce. Oprócz 9 takich obiektów (buduje dziesiąte) ma w kraju ośrodek badań i rozwoju – Centrum Rozwoju Technologii w Gdańsku, a także oddział Amazon Web Services w Warszawie.
Podobne aktualności
Amazon, Apple, Facebook, Google. Tym firmom politycy chcą przykręcić śrubę
Prima Aprilis: Nie będzie Narodowej Platformy E-handlu!
To nie rząd wycofuje się z mocarstwowych planów. Informacja była prima aprilisowym żartem.
Nowy szef AWS ma „obsesję na punkcie klientów”
Ogłoszono następcę CEO Amazon Web Services. Koncern szykuje się do dalszej ekspansji - wynika z zapowiedzi.