Krakowska spółka Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne zajmie się wdrożeniem i wsparciem systemu Omnichnanel Contact Center w Allegro. Umowę w tej sprawie zawarto z Allegro sp. z o.o. Wynagrodzenie za wdrożenie i utrzymanie systemu przez 3 lata od wdrożenia produkcyjnego ustalono na 1,1 mln zł netto. Przy czym wdrożenie ma zakończyć się do 21 maja 2024 r.

Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne od zeszłego roku jest związana z Grupą Euvic, poszerzając ofertę jednej z największych krajowych grup IT m.in. o rozwiązania contact center.

W lipcu br. nowym prezesem krakowskiej spółki został Sławomir Połukord, menedżer z ponad 30-letnim doświadczeniem, który pełnił role kierownicze m.in. w Qumaku, Microsofcie, Sygnity i Nokii.

W I kw. 2023 r. U2K miała przychody ze sprzedaży niższe o ponad 50 proc. r/r (blisko 4 mln zł) i pogłębiła stratę netto z 0,39 mln zł na minusie przed rokiem do prawie -1 mln zł.