W nowym serwisie Allegro produkty są oferowane pod szyldem marki. W przypadku elektroniki sprzedaż jest prowadzona głównie poprzez należący do Allegro e-sklep Agito.pl (z czym jednakże Allegro, Agito ani producenci się nie afiszują). Niedawno Allegro poinformowało, że silnik i zaplecze technologiczne Strefy marek oparte są na oprogramowaniu iStore.pl. Panel administracyjny dla każdego ze sklepów serwisu oraz interfejs funkcjonują w ramach platformy iStore.pl. Fachowcy z serwisu dla e-sklepów czuwali także nad tym, aby pomiędzy Strefą marek a portalem Allegro zachowana została funkcjonalna i wizualna spójność. Rozwiązania będą udoskonalane.
 
– Staramy się, aby nasze oprogramowanie pozwalało na coraz większą automatyzację procesów zachodzących w sklepie internetowym. Kolejne miesiące naszej pracy będą właśnie temu poświęcone –
mówi Joanna Kozińska, dyrektor platformy iStore.pl.

Od sierpnia, gdy Strefa marek pojawiła się w sieci, sprzedaż poprzez serwis rozpoczęły kolejne marki. Wśród producentów pojawili się m.in. Microsoft, Mio i Nokia.