Agito: top 10 monitorów
W tym roku klienci Agito najczęściej kupują monitory marki BenQ, Samsung i LG – wynika z danych e-sklepu.
Agito sprawdziło, jakie monitory biurkowe najczęściej zamawiano w e-sklepie w I kw. br. Okazało się, że klienci zazwyczaj wybierają modele o przekątnej 21,5 lub 24 cale. Średnio na jedno urządzenie wydają ok. 500 zł, choć wśród najpopularniejszych produktów znalazł się 24-calowy monitor dla graczy za ponad 1 tys. zł. Kupujący preferują modele cechujące się krótkim czasem reakcji matrycy, szerokimi kątami widzenia i rozwiązaniami poprawiającymi kontrast. Póki co nie widać, przynajmniej na Agito, większego zainteresowania nowinkami – monitorami UHD oraz modelami z wygiętym ekranem.
Najczęściej kupowane monitory na Agito.pl w I kw. br.
Model |
Cena ok. |
1. |
379 zł |
2. |
1049 zł |
3. |
399 zł |
4. |
683 zł |
5. |
539 zł |
6. |
369 zł |
7. |
549 zł |
8. |
985 zł |
9. |
549 |
10. |
669 zł |
Źródło: Agito.pl
Według danych CRN Polska najpopularniejszymi markami monitorów na polskim rynku w ub.r. były LG (19,3 proc.), Samsung (15 proc.) i Dell (12 proc.).
Podobne aktualności
Rynek monitorów odbił po 5 kwartałach spadków
W 2024 r. i 2025 r. zanosi się na wzrosty sprzedaży. Są ku temu istotne powody - według prognozy.
Sprzedaż wyświetlaczy publicznych o 14 proc. w górę
„Wiele projektów w dalszym ciągu boryka się z wydłużonymi terminami" - twierdzi ekspert.