W IV kwartale zakończonym w listopadzie br. Adobe przekroczyło oczekiwania dotyczące wielkości sprzedaży, ale zysk  był niższy niż się spodziewano. Firma software'owa skoncentrowana obecnie na ofercie chmurowej i przychodach z subskrypcji zwiększyła obroty w minionym kwartale o 23 proc. wobec ub.r., do 2,46 mld dol. Zysk był wyższy o 35 proc. – wyniósł 1,83 dol. na akcję, natomiast spodziewano się 1,88 dol.

Również prognoza zysku za cały przyszły rok finansowy – 7,75 dol. na akcję, jest o ok. 3 proc. niższa od spodziewanego przez analityków wyniku. Obroty mają być jednak wyższe niż w prognozie i wynieść 11,15 mld dol.

CEO Shantanu Narayen przekonuje, że lepsze wyniki w br. to efekt inwestycji w portfolio, wejścia na nowe rynki oraz przejęć. Te czynniki powinny nadal sprzyjać rozwojowi spółki.