Adam Dyszkiewicz na stanowisku Business Development Manager & Solution Evangelist będzie się skupiał m.in. na rozwoju sprzedaży portfolio urządzeń Lenovo przeznaczonych dla klientów biznesowych, poszerzaniu wiedzy klientów i partnerów firmy na temat dostępnych produktów, usług i rozwiązań.

Menedżer ma ponad 15-letnie doświadczenia w branży IT. Zajmował stanowiska w obszarze sprzedaży, zarządzania produktem, marketingu i usług.

Adam Dyszkiewicz przeszedł do Lenovo z Fujitsu, gdzie spędził ponad 11 lat (od 2009 r.). Wcześniej przez ponad 4 lata był w Fujitsu Siemens (od 2005 r.). W ostatnim czasie przez 6 lat pracował w Fujitsu na stanowisku Distribution Account Manager & Business Development Manager – Datacenter. Był odpowiedzialny za dystrybucję i sprzedaż rozwiązań centrum danych oraz edukację rynku.

Adam Dyszkiewicz posiada dyplom magistra inżyniera Politechniki Warszawskiej na kierunku informatyka. Ukończył również wyższe studia menedżerskie w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.