Adam Dyszkiewicz: z Fujitsu do Lenovo
Po 11 latach spędzonych w Fujitsu do polskiego oddziału Lenovo dołączył Adam Dyszkiewicz. Objął stanowisko Business Development Managera & Solution Evangelist.
Adam Dyszkiewicz w sumie przez 15 lat był związany z Fujitsu, a wcześniej Fujitsu Siemens.
Adam Dyszkiewicz na stanowisku Business Development Manager & Solution Evangelist będzie się skupiał m.in. na rozwoju sprzedaży portfolio urządzeń Lenovo przeznaczonych dla klientów biznesowych, poszerzaniu wiedzy klientów i partnerów firmy na temat dostępnych produktów, usług i rozwiązań.
Menedżer ma ponad 15-letnie doświadczenia w branży IT. Zajmował stanowiska w obszarze sprzedaży, zarządzania produktem, marketingu i usług.
Adam Dyszkiewicz przeszedł do Lenovo z Fujitsu, gdzie spędził ponad 11 lat (od 2009 r.). Wcześniej przez ponad 4 lata był w Fujitsu Siemens (od 2005 r.). W ostatnim czasie przez 6 lat pracował w Fujitsu na stanowisku Distribution Account Manager & Business Development Manager – Datacenter. Był odpowiedzialny za dystrybucję i sprzedaż rozwiązań centrum danych oraz edukację rynku.
Adam Dyszkiewicz posiada dyplom magistra inżyniera Politechniki Warszawskiej na kierunku informatyka. Ukończył również wyższe studia menedżerskie w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Podobne aktualności
Lenovo powróciło do wzrostu sprzedaży
Po 5 kwartałach spadków z rzędu (rok do roku), przychody Lenovo poszły w górę do ponad 15 mld dol.
Z Lenovo do AMD
Adam Dyszkiewicz został menedżerem ds. sprzedaży w kanale serwerów w regionie Europy Wschodniej w AMD.
Zadbaj o zdrowie, komfort pracownika i stwórz ergonomiczne stanowisko pracy z zestawem od Lenovo
Skorzystaj z promocji cenowej Lenovo na zestawy, które spełniają wymagania nowych przepisów BHP w zakresie stanowisk wyposażonych w monitory ekranowe.