Obroty grupy Action w kwietniu 2020 r. wyniosły 150 mln zł – według wstępnych, szacunkowych danych. To suma o 20 proc. wyższa niż w kwietniu 2019 r. (124 mln zł). Mimo pandemii na początku II kwartału dystrybutor kontynuuje więc trend dwucyfrowego wzrostu obrotów wobec ub.r. Dynamika okazała się natomiast niższa niż w marcu 2020 r. (+30 proc. r/r, 177 mln zł).

Marża grupy Action w kwietniu br. wyniosła szacunkowo ok. 7 proc., czyli była wyższa niż w marcu br. (ok. 6,6 proc.) i lutym br. (ok. 6 proc.). Natomiast przed rokiem, w kwietniu 2019 r., marża wyniosła ok. 6,5 proc.

W minionym miesiącu komentując marcowy wynik wiceprezes Sławomir Harazin zapewniał, że wypracowany w restrukturyzacji model biznesowy daje dystrybutorowi bardzo dużą niezależność i stabilność działania nawet w obecnej sytuacji związanej z pandemią.

Wskazywał również na dywersyfikację oferty i odbiorców Actionu, którymi są głównie firmy e-commerce w Polsce i za granicą.