Action podpisał kontrakty dystrybucyjne z następującymi fimami: Gamdias, Riotoro i Avermedia.

Gamdias i Riotoro specjalizują się w produkcji sprzętu, akcesoriów i komponentów dla graczy. W przypadku marki Riotoro Action będzie wyłącznym dystrybutorem w Polsce oraz w Europie Środkowo-Wschodniej.

– Nasza marka ma silną pozycję w obu Amerykach oraz na zachodzie Europy. Naturalnym kierunkiem rozwoju jest więc dla nas Europa Środkowo-Wschodnia – mówi Martin Wood, dyrektor regionu europejskiego w Riotoro. – Zdecydowaliśmy się na wyłączną współpracę z Action, gdyż model biznesowy tego dystrybutora jest dla nas najbardziej optymalny. Zależy nam przede wszystkim na wysokiej jakości komunikacji z klientem – wyjaśnia dyrektor decyzję firmy.

– Aktualnie skupiamy się na tworzeniu kompleksowej, bardzo szerokiej oferty gamingowej – informuje Michał Miłkowski, dyrektor działu komponentów i marki Actina w Action. – W naszym portfolio znajdą się nie tylko podstawowe rozwiązania gamingowe, ale także wiele dodatków i produktów uzupełniających – zapowiada szef działu.

Trzeci z nowych kontraktów Action podpisał z Avermedia. Współpraca dotyczy dystrybucji rozwiązań audio i wideo do tzw. capture, streamingu, renderingu, gamingu i edukacji. Firma dysponuje kompletnym portfolio do nagrywania wideo i jego dystrybucji w sieci (m.in. kamerki, mikrofony, słuchawki, karty do przechwytywania kontentu i renderingu, uchwyty, soundbary, rozwiązania Digital Signage i in.).