Nowym biznesem zajmuje się spółka Action Games Lab, która rozpoczęła działalność w II kw. 2014 r. Będzie dostarczać gry na urządzenia mobilne. Sprzedaż ma być oparta na mikropłatnościach. Trwają rozmowy z producentami, aby aplikacje znalazły się na smartfonach i tabletach. Jak wyjaśnił prezes Actionu, Piotr Bieliński, poszerzanie działalności na nowe branże to element strategii spółki. – Tym razem zdecydowaliśmy się wejść w bardzo dobrze rokującą branżę gier. Mamy na tym polu doświadczenie zdobyte przy Gram.pl. Aktualnie jesteśmy na bardzo zaawansowanym etapie do wypuszczenia na rynek dwóch nowych gier – powiedział Piotr Bieliński, prezes Actionu. Są to dwa tytuły: gra strategiczna inspirowana mitologią nordycką i słowiańską, oraz gra logiczna. Pierwsze testy alfa przeprowadzono w II kw. br. Szef firmy liczy na efekty synergii z Gram.pl.

Prezesem nowej spółki jest Piotr Bieliński, a wiceprezesem Wojciech Lisicki. Pracuje w niej według Actionu ponad 30 fachowców.