Action: nowy dyrektor operacyjny
Do zespołu Actionu dołączyła Marta Gawlińska, która będzie odpowiedzialna za realizację strategii sprzedażowej i zakupowej spółki. Przychodzi do dystrybutora spoza branży IT.

Zadaniem nowej dyrektor jest m.in. zwiększenie efektywności operacyjnej i usprawnienie procesów w pionach zakupów i sprzedaży spółki.
– Decyzja o wzmocnieniu zespołu wynika z rozwoju nowych projektów, w tym coraz większego zaangażowania Action na rynku niemieckim – wyjaśnia wiceprezes Sławomir Harazin. Według niego głównym zadaniem dyrektora operacyjnego w pionie zakupów będzie podniesienie efektywności jego działania. – Mamy wiele obszarów z potencjałem rozwoju, których lepsze opanowanie pozwoli nam wszystkim mocniej skupić się na biznesie i poszukiwaniu nowych wyzwań – dodaje Sławomir Harazin.
Marta Gawlińska przez ostatnie 12 lat była związana z Avon Cosmetics, ostatnio jako Supply Chain Director, Fashion & Home Business w regionie EMEA. Wcześniej pracowała w Gillette i Tchibo. Nowa dyrektor Actionu ma doświadczenie w zarządzaniu rozwojem nowych strategii i operacjami w Europie.
Podobne aktualności
Action 20-krotnie zmniejszył stratę
W I poł. 2019 r. sprzedaż grupy zmniejszyła się, natomiast jednostkowo Action SA ponad 20-krotnie poprawił wynik netto, ograniczając stratę z 33 mln zł do 1,5 mln zł. Wiceprezes Sławomir Harazin zapewnia, że najnowszy bilans pokazuje potencjał spółki na przyszłość.
Action ściął stratę i zwiększył marżę
Action zakończył I kw. br. stratą netto wielkości 6,3 mln zł. Marża wzrosła natomiast do 8,0 proc.