Nagrody przyznawano w dwóch kategoriach: „New Customer & New Business Performance” oraz „Best Performance against 2015 Revenue Plan”. Nagrodę w pierwszej kategorii zdobył Action, osiągając najwyższy wynik pod względem liczby nowych klientów oraz wielkości sprzedaży produktów Intela w regionie Europy i Izraela. Sprzedaż produktów serwerowych w tym czasie stanowiła 10 proc. nagradzanego wyniku. 

Nagrodę w kategorii  „New Customer & New Business Performance” przyznano również dystrybutorom z najwyższym wynikiem w regionie Bliskiego Wschodu, Turcji i Afryki oraz Rosji i Wspólnoty Niepodległych Państw. Konkurs „Intel 2015 Distributor Sales Challenge” ogłoszono w zeszłym roku na spotkaniu dla partnerów Distributor Enabling Conference. Wśród wyróżnionych za „Best Performance against 2015 Revenue Plan” jest grupa Elko, za plan dla regionu RCIS (Rosja i WNP).
 
Action otrzymał w tym roku także nagrodę indywidualną w kategorii najlepszego Product Mangera produktów Intela w 2015 r. Otrzymał ją Michał Miłkowski, obecnie pracownik Action Europe.