– W Polsce istnieje duży potencjał sprzedażowy rozwiązań Smart Signage. Aby go wykorzystać, potrzebny jest odpowiednio przeszkolony i dobrze zaopatrzony kanał resellerski. To jest klucz do sukcesu – powiedział Radosław Miszkiel, dyrektor sprzedaży i marketingu B2B w Samsungu.

Smart Signage to platforma oparta na technologii system-on-chip, wyświetlacze nie potrzebują zewnętrznego odtwarzacza. Samsung liczy, że dzięki współpracy z Actionem poprawi komunikację z resellerami, poszerzy ich wiedzę na temat swojej oferty, będzie mógł szybciej odpowiadać na zapotrzebowanie partnerów jak i klientów. Celem jest także skrócenie czasu dostawy produktów i zwiększenie ich dostępności. Według producenta Action ma największy potencjał do rozwoju tego biznesu,

Action zorganizuje szkolenia obejmujące wiedzę o produktach i tworzenie usług w oparciu o Smart Signage. Ma to umożliwić edukację integratorów, a także, poprzez m.in. webinaria – bardzo dużych grup klientów końcowych w jednym czasie – poinformował Sławomir Harazin, wiceprezes Actionu.