W portfolio dystrybutora pojawią się m.in. nawigacje TomToma z serii Go Live 1000 i Go Live 1005 z nową usługą Live, która umożliwia dostęp do prognozy pogody, wyszukiwarki Google i bazy fotoradarów.

– Tom Tom jest dla nas idealnym partnerem, ponieważ dla obu firm jest ważne, aby docierać do klientów przez zdywersyfikowane kanały sprzedaży –  komentuje podpisanie umowy Sławomir Harazin, wiceprezes Actionu.

Andrzej Kasprzyk, Vice President TomToma na Europę Wschodnią, zapewnił, że producent zawsze kładł duży nacisk na współpracę z dystrybutorami.

– Zdajemy sobie sprawę, że użytkownicy szukają nawigacji nie tylko w największych sieciach, ale również w mniejszych sklepach. Jesteśmy przekonani, że dzięki Actionowi i rozbudowanej sieci partnerów TomTom dotrze do jeszcze większej liczby końcowych użytkowników – stwierdził Andrzej Kasprzyk.