Action w ramach restrukturyzacji podjął decyzję o połączeniu działu Activejet z działem Non-Food. W efekcie zmieniło się kierownictwo nad markami Activejet i Actis. Natomiast strategia obu marek należących do polskiego dystrybutora pozostała bez zmian.

Dotychczasowe obowiązki Rafała Ornowskiego, wieloletniego pełnomocnika zarządu ds. marki, związanego z nią od 2002 r., przejęła Dominika Kopycka, pełnomocnik zarządu ds. rozwoju sprzedaży w Action. Jest od wielu lat związana z firmą, ostatnio jako Non-Food International Business Development Director. Ma już doświadczenie związane z Activejet, była m.in. pełnomocnikiem ds. rozwoju sprzedaży marki.

– W planie restrukturyzacyjnym Action obiecaliśmy naszym partnerom i rynkowi, że zrobimy wszystko, aby nie tylko utrzymać silną pozycję Activejet, ale także jeszcze ją wzmocnić. Podstawy strategii zatem nie zmieniają się – stawiamy na mocniejszy rozwój Activejet. Jedyne co uległo zmianie to struktura zarządzania, a w związku z tym i ludzie – mówi Sławomir Harazin, wiceprezes zarządu Action.

Marka Activejet istnieje na rynku od 2002 r. W 2017 r. przeprowadzono rebranding marek Activejet i Actis.

Według danych firmy badawczej IDC za pierwsze półrocze 2017 w kategorii zamienne tusze i tonery, Activejet utrzymał pozycję lidera i wraz z marką Actis. Osiągnął w tym czasie łącznie 31,6 proc. ilościowego udziału w rynku.