Acronis ogłosił dostępność Acronis Advanced Automation, rozwiązania, które pomaga partnerom usprawnić i uprościć ich usługi. Otóż ułatwia ono małym i średnim dostawcom usług zarządzanych (MSP) przejście od prostych usług typu break-fix do opartych na subskrypcji w chmurze, które wymagają nowego podejścia do rozliczeń i zarządzania umowami.

Dzięki scentralizowanej kontroli i zarządzaniu usługami, możliwości śledzenia czasu i wykorzystania personelu oraz zautomatyzowanym rozliczeniom opartym na zużyciu zasobów i wykorzystaniu usług, Acronis umożliwia MSP uzyskanie pełnego wglądu w ich umowy, dostawy, zgłoszenia i elementy pracy – maksymalizując przychody i zwiększając zaufanie klientów.

W branży IT wciąż pojawiają się nowe przypadki użycia natywnych rozwiązań do automatyzacji, a Acronis oferuje produkt, który pozwala dostawcom usług zarządzanych na całym świecie zautomatyzować swoje operacje i podejmować lepsze, oparte na danych decyzje. Niezależnie od tego, czy firma jest startup-em, czy ewoluuje do dojrzałości, Acronis Advanced Automation pomaga MSP kontrolować i rozwijać działalność w zakresie usług zarządzanych” – wyjaśnia Patrick Pulvermueller, CEO w Acronis. „Cieszymy się, że możemy nadal wprowadzać nowe, innowacyjne narzędzia automatyzacji do naszego rozwiązania Cyber Protect Cloud i pomagać dostawcom usług zarządzanych w rozwijaniu ich działalności„.

Advanced Automation oferuje funkcjonalności, które pomagają MSP w rozwoju biznesu, w tym bezbłędne faktury i rozliczenia, zintegrowane biuro obsługi, zautomatyzowane śledzenie czasu i wsparcie dla usług opartych na subskrypcji. Opcje te umożliwiają:

Większą wydajność: Advanced Automation pomaga MSP usprawnić przepływy pracy, zautomatyzować powtarzalne zadania i zmniejszyć wysiłek włożony w czynności manualne, pozwalając na skupienie się na działaniach o wysokiej wartości.

  • Mniejsze tarcia w operacjach biznesowych: Advanced Automation upraszcza obsługę usług opartych na subskrypcji.
  • Zwiększoną produktywność: Advanced Automation zapewnia pojedynczą platformę do zarządzania danymi klientów, zgłoszeniami, projektami i rozliczeniami, dzięki czemu MSP mogą zaoszczędzić czas i wysiłek, aby ostatecznie świadczyć szybsze i bardziej efektywne usługi.
  • Większą satysfakcję klientów i pracowników: Advanced Automation pomaga dostawcom MSP lepiej zarządzać interakcjami z klientami oraz usprawnić komunikację i szybkość reakcji, co prowadzi do wzrostu zadowolenia klientów.
  • Większą rentowność: Advanced Automation automatyzuje procesy i zmniejsza wysiłki manualne, co pozwala MSP poprawić wydajność operacyjną i rentowność.

Acronis Advanced Automation zautomatyzował nasz proces fakturowania. Bardzo podoba nam się sposób, w jaki łączy się z QuickBooks i ułatwia przesyłanie faktur i danych” – komentuje Alex Presman, prezes Racom Business, jednego z użytkowników nowego rozwiązania. „Automatyzacja tych czasochłonnych procesów rozliczeniowych pozwala naszemu zespołowi poświęcić więcej czasu na ważne procedury biznesowe, takie jak praca z klientami i budowanie relacji opartych na wartości” – dodaje.

Acronis Advanced Automation jest dostępny dla partnerów Acronis MSP, a także dla tych, którzy rozpoczynają nową działalność MSP. Jesteś zainteresowany wdrożeniem rozwiązania? Więcej informacji można znaleźć na stronie: https://www.acronis.com/en-eu/products/cloud/cyber-protect/automation/

Aby dowiedzieć się więcej o Acronis Advanced Automation, zapoznaj się z najnowszym blogiem: https://go.acronis.com/advanced-automation-blog