Nowa strategia została stworzona przede wszystkim z myślą o dostawcach usług hostowanych, zarządzanych i   telekomunikacyjnych. John Zanni, szef marketingu w Acronis, twierdzi, że program pomoże także klasycznym integratorom rozpocząć oferowanie usług z chmury. Będzie on dostępny dla partnerów korzystających z chmury Acronisa, mających własną ofertę cloud, a także tych, których biznes opiera się na usługach świadczonych dla centrów danych klientów.

Mówiąc o resellerach mających wziąć udział w programie, John Zanni wymienia ich dwie kategorie. – 'Pierwsza to tradycyjni sprzedawcy, którzy dotąd nie sprzedawali usług z chmury, ale obecnie są do tego zmuszeni. Pomożemy im je wdrożyć i zrozumieć, jak działa abonamentowy model sprzedaży. Druga kategoria to resellerzy już sprzedający usługi, takie jak Exchange, którzy teraz dodają do nich rozwiązanie ochrony danych.’ 

Acronis to producent rozwiązań do backupu. Najważniejsze funkcjonalności jego produktów to m.in. możliwość tworzenia kopii zapasowych, centralne zarządzanie, zarządzanie pamięcią, a także odzyskiwanie danych po awarii. Chmurową wersję swojego rozwiązania firma wprowadziła dwa lata temu.