Acer zmienia wizerunek
Acer potwierdza, że chce być marką z wyższych półek. Urządzenia z segmentu entry-level będą sprzedawane z logo przejętych firm - Packard Bell i Gateway.
W ramach reorganizacji zostanie zlikwidowana marka eMachines. Tanie produkty Packard Bell będą dostępne przede wszystkim w Europie, a Gateway – w innych regionach.
Prezes Acera JT Wang, podkreślił, że marka się zmienia – kiedyś 80-90 proc. produktów Acera stanowiły modele z segmentu entry-level. Teraz urządzenia high-end mają 5-6 proc. udziału w sprzedaży, a środkowa półka – 10 proc. Za 2-3 lata udział tanich modeli ma spaść poniżej 60 proc., a high-end wzrośnie do 10 proc.
W przyszłości trzon oferty Acera mają stanowić konwertowalne notebooki i tablety – łącznie z ok. 50-procentowym udziałem w sprzedaży.
Podobne aktualności
Producent PC utworzył w Europie nową spółkę
Zajmuje się obsługą posprzedażową. Jedna z nowych firm działa już w Polsce.