Acer kolejny raz przedłużył dodatkową gwarancję
Producent przedłużył program przeznaczony dla małych i średnich firmach. Oferuje zwrot 100 proc. ceny, jeśli urządzenie ulegnie awarii w ciągu roku od zakupu.
„Gwarancja niezawodności” jest oferowana od 2013 r. Obejmuje sprzęt Acera przeznaczony dla klientów biznesowych (obecnie 23 urządzenia), a także konsumenckie modele 2 w 1. Dodatkowa ochrona według zapewnień producenta uprawnia do zwrotu 100 proc. ceny, jeżeli w ciągu roku od zakupu produkt ulegnie awarii wymagającej naprawy gwarancyjnej. Ponadto sprzęt jest bezpłatnie reperowany. W celu uzyskania „gwarancji niezawodności” użytkownik musi zarejestrować urządzenie w ciągu 30 dni od nabycia. Po ostatnim przedłużeniu programu taka opcja według producenta będzie dostępna dla urządzeń kupionych od 1 maja do 31 grudnia br.
Podobne aktualności
Laptopy z AI będą miały już 50 proc. udziału w sprzedaży w 2025 r.
Sprzedaż komputerów wzrośnie w tym roku. Są dwa zasadnicze powody.
Producent PC utworzył w Europie nową spółkę
Zajmuje się obsługą posprzedażową. Jedna z nowych firm działa już w Polsce.