W III kw. br. Acer według wstępnych danych zwiększył przychody o 7,8 proc., do 2,11 mld dol. Wobec II kw. br. poprawa była prawie 12-procentowa.
 
Według firmy lepszy wynik jest związany głównie z ofertą gamingową. Obroty ze sprzedaży komputerów dla graczy i dodatków zwiększyły się o 73 proc. w III kw. br., a w 9 miesiącach 2018 r. wzrost w ujęciu rok do roku był 93-procentowy. W maju br. szef Acera Jason Chen oznajmił, że firma chce być liderem globalnego rynku gamingowych PC.
 
Inną wyróżniającą się kategorią produktów w III kw. br. były chromebooki (+49 proc. w III kw. br.).
 
W II kw. br. Acer osiągnął ok. 1,9 mld dol. przychodów oraz ok. 28 mln dol. zysku netto. Marża była 11-procentowa. Bilans jest również związany z rosnącą sprzedażą sprzętu dla graczy.
 
Acer spodziewa się większej sprzedaży we wszystkich regionach także w IV kw. br.
 
We wrześniu br. koncern wydzielił biznes związany z peryferiami dla graczy do nowej spółki zależnej o nazwie Gadget Technology.