ABC Data zagrała w kręgle w vendorami
Producenci sprzętu i reprezentanci dystrybutora stanęli do walki w drugim Mikołajkowym Turnieju Bowlingowym. Rywalizacji przyświecał szlachetny cel - wsparcie domu dziecka.
Rozgrywka odbyła się 4 grudnia w warszawskim Klubie Arco. Na turniej stawili się menedżerowie największych firm IT w Polsce. Drużyna ABC Daty – gospodarza spotkania – poszła do boju pod wodzą prezesa.
Zawody składały się z dwóch rund. Zwyciężyła drużyna Fujitsu, drugie miejsce zajął Panasonic, a tuż za nimi uplasowała się ekipa APC by Schneider Electric. Oprócz pucharów dla zwycięzców, ABC Data ufundowała nagrodę główną w wysokości 6 tys. zł na cel charytatywny. Zwycięska drużyna zdecydowała się przekazać pieniądze dla domu dziecka w Radoryżu Smolanym.
Impreza była okazją do spotkania i wspólnej zabawy dla przedstawicieli największych producentów w branży. W turnieju wzięły udział następujące drużyny: Acer, APC, Asus, Canon, Cisco, Dell, Fujitsu, HP EG, HP PPS, LG, Panasonic, Samsung, OKI i TP-Link. ABC Data zapowiada kolejne edycje turnieju. Okazja do rewanżu już za rok.
Podobne aktualności
Zlot twórców InterLinka
Dokładnie 20 lat temu napisałem artykuł zatytułowany „Sprzedaż beznamiętna”, w którym opisałem ówczesny rynek systemów do dystrybucji on-line. Królem naszej polskiej „wioski” był wtedy, a jakże, InterLink. Fenomen tego systemu polegał jednak na tym, że był także królem znacznie większej wioski - tej globalnej.
Połączenie Also i Roseville sfinalizowane
Also Polska ostatecznie połączyło się ze spółką, która jest następcą ABC Daty.