ABC Data wprowadzi własną markę?
Prezes spółki, Andrzej Sobol, nie wykluczył wprowadzenia na rynek własnej marki ABC Daty. Może pojawić się w ofercie w tym roku.
Zdaniem Andrzeja Sobola poszerzenie asortymentu ABC Daty o własne produkty jest jednym ze sposobów na zwiększenie marż. Nie wykluczył wprowadzenia własnej marki w 2011 r., nie ujawnił jednak, jakie portfolio produktów obejmie nowa oferta. Tegoroczne plany firmy obejmują także poszerzenie asortymentu o wysokomarżowe produkty innych dostawców, wśród nich o komponenty. W 2011 r. ABC Data zainwestuje w zaplecze magazynowe – zostanie wdrożony system przyspieszający realizację zamówień, planowane jest poszerzenie powierzchni magazynowej dla kupionej w grudniu ub. roku rumuńskiej spółki Scop Computers, która ma stanowić zaplecze dla ekspansji ABC Daty w Bułgarii.
Podobne aktualności
Zlot twórców InterLinka
Dokładnie 20 lat temu napisałem artykuł zatytułowany „Sprzedaż beznamiętna”, w którym opisałem ówczesny rynek systemów do dystrybucji on-line. Królem naszej polskiej „wioski” był wtedy, a jakże, InterLink. Fenomen tego systemu polegał jednak na tym, że był także królem znacznie większej wioski - tej globalnej.
Połączenie Also i Roseville sfinalizowane
Also Polska ostatecznie połączyło się ze spółką, która jest następcą ABC Daty.