ABC Data uruchomiła dział szkoleń
Powstało ABC Data Centrum Edukacyjne – dział, który zajmie się organizacją szkoleń. Firma planuje także rozwój usług doradczych i wdrożeniowych dla swoich klientów.
Nowe Centrum Edukacyjne ABC Daty korzysta m.in. ze wsparcia Altkom Akademii. Umowa z firmą szkoleniową została podpisana 4 października br. Dzięki porozumieniu w Centrum Edukacyjnym ABC Daty zajęcia będzie prowadzić 200 trenerów, w ofercie jest 600 programów szkoleniowych oraz certyfikaty i autoryzacje kluczowych dostawców rozwiązań IT. Do tej pory oferta ABC Daty obejmowała przede wszystkim szkolenia dotyczące produktów Microsoftu. Obecnie została rozszerzona o usługi edukacyjne m.in. IBM, Novella, Suse, Symantec’a, Red Hata, Ubuntu, VMware’a.
Szefową centrum została Magdalena Gwiaździńska, dotąd Software Product Manager w ABC Dacie.
– Będziemy oferować partnerom pełne wsparcie prowadzonych przez nich projektów sprzedażowych – zapewniła Magdalena Gwiaździńska – Planujemy przygotowywanie autorskich programów szkoleniowych i prowadzenie działalności edukacyjnej dla naszego kanału sprzedaży na zlecenie dostawców technologii IT.
W związku z utworzeniem działu szkoleń, dystrybutor zakończył współpracę z firmą ABC Data Centrum Edukacyjne sp. z o.o., z którą nie był powiązany kapitałowo. Od 5 października br. nie może już ona używać nazwy ABC Data.
ABC Data wzmacnia również dział IT Consulting, który świadczy usługi doradcze i wdrożeniowe dla klientów spółki.
– Stawiamy na intensywny rozwój konsultingu. Chcemy doradzać naszym klientom wybór najlepszych rozwiązań – powiedział Wojciech Łastowiecki, członek zarządu ABC Daty.
Plany firmy zakładają rozwój usług doradztwa, wdrażania oraz realizacji projektów IT dla partnerów oraz poszerzanie zespołu IT Consulting o kolejnych specjalistów.
Podobne aktualności
Szkolenia IT: ludzie chcą modułów i mikrodawek
Sprawdzono, jakie tematy mają teraz wzięcie, czego oczekują pracownicy i jakie są nowe trendy w szkoleniach.
Klęska urodzaju narzędzi IT. Pracownicy ich nie ogarniają
Pracownicy marnują aż godzinę pracy dziennie, próbując znaleźć funkcje i informacje w różnych aplikacjach i narzędziach.
Cztery pokolenia w biznesie
Istnieją zasadnicze różnice w wykorzystaniu nowych technologii w biznesie między poszczególnymi pokoleniami. Różne są w związku z tym oczekiwania co do relacji z dostawcami rozwiązań i usług – zwraca się uwagę w raporcie EFL. Altkom Akademia dodaje, że rośnie udział najmłodszego pokolenia w rynku pracownika – pracodawcy muszą wziąć to pod uwagę w procesie rekrutacji.