ABC Data poinformowała, że w tym roku poprzez eksport
testuje kolejne rynki. Są to: Serbia, Chorwacja, Grecja, Dania, Szwajcaria,
Norwegia i Finlandia. Jak zastrzegł prezes firmy, Norbert Biedrzycki, nie
oznacza to, że dystrybutor wejdzie do tych krajów (tworząc spółkę zależną). ABC
Data planuje dalszą ekspansję w 2015 r. Na nowych rynkach spółka przede wszystkim nawiązuje współpracę z dużymi sklepami internetowymi, co wiąże się z niższymi kosztami obsługi i logistyki. Oferuje głównie wysokomarżowe produkty.

Obecnie poza Polską dystrybutor działa w 8
krajach (Niemcy, Czechy, Słowacja, Węgry, Rumunia, Litwa, Łotwa i Estonia). W 2013
r. przychody ABC Daty na tych rynkach sięgnęły łącznie 1,5 mld zł, o 71 proc. więcej niż
w 2012 r. Sprzedaż w pozostałych krajach UE (nie licząc Polski) wyniosła w ub.r. 335 tys. zł (wzrost o 13 proc.), a na rynkach poza UE – 320 tys. zł (wzrost o 273 proc. w odniesieniu do 2012 r.).