ABC Data: spółka reklamowa dobrze prosperuje
W końcu grudnia ub.r. dystrybutor utworzył spółkę ABC Data Marketing, która działa na zasadzie agencji reklamowej. Przekonuje, że firma ma na swoim koncie znaczące sukcesy.
ABC Data Marketing zajmuje się promocją marki Colorovo, obsługą spółek z grupy oraz firm IT, w zakresie marketingu, programów lojalnościowych, wydarzeń. Obecnie pracuje m.in. dla HP, Della, Lenovo, Microsoftu, Intela, Asusa, Acera, Western Digital, Xeroksa, Samsunga, Sony, Schneider Electric. Oprócz działań w kanale B2B ABC Data Marketing coraz częściej prowadzi akcje skierowane do klientów końcowych.
Dystrybutor poinformował, że celem spółki jest tworzenie usług dla partnerów biznesowych nie tylko z branży IT. Prezesem ABC Data Marketing jest Łukasz Tręda.
Podobne aktualności
Wasko odpiera zarzuty
Spółka zabrała głos po aresztowaniu w ub. tygodniu jej prezesa w związku z podejrzeniem korupcji. W oświadczeniu wyraża przekonanie, że zarzuty są nieuzasadnione, a cała sprawa nie wpływa na działalność przedsiębiorstwa.