ABC Data przeciwko łapówkom
Spółka przyłączyła się do kampanii „Nie daję, nie biorę łapówek”, organizowanej przez Stowarzyszenie Normalne Państwo.

Akcja jest prowadzona od 2003 r., w tym roku jest skierowana przede wszystkim do branży IT. Kampania ma na celu promocję etyki w biznesie. Firmy, które do niej przystąpią, powinny przestrzegać standardów zapobiegających korupcji i lansować tego typu postawy. Przedsiębiorstwo może posługiwać się logo akcji. Patronat nad inicjatywą objęło Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji.
– W ABC Data od zawsze promujemy etykę w biznesie, a nasza firma postrzegana jest jako solidny i uczciwy partner. Aktywnie wspieramy projekt Stowarzyszenia Normalne Państwo „Nie daję, nie biorę łapówek” i deklarujemy nasz sprzeciw wobec korupcji. Jestem przekonany, że możemy stanowić w tym zakresie świetny przykład – mówi Norbert Biedrzycki, prezes ABC Daty.
– Przez ostatnie lata w ograniczaniu korupcji w Polsce zrobiliśmy wiele, ale do standardu państw skandynawskich jeszcze nam dużo brakuje – komentuje Bartłomiej Michałowski, prezes Stowarzyszenia Normalne Państwo.
Podobne aktualności
Zlot twórców InterLinka
Dokładnie 20 lat temu napisałem artykuł zatytułowany „Sprzedaż beznamiętna”, w którym opisałem ówczesny rynek systemów do dystrybucji on-line. Królem naszej polskiej „wioski” był wtedy, a jakże, InterLink. Fenomen tego systemu polegał jednak na tym, że był także królem znacznie większej wioski - tej globalnej.
Połączenie Also i Roseville sfinalizowane
Also Polska ostatecznie połączyło się ze spółką, która jest następcą ABC Daty.