ABC Data: nowy kontrakt z vendorem
Spółka podpisała kolejną umowę dystrybucyjną.

ABC Data zawarła umowę dystrybucyjną z TomTom, producentem systemów nawigacji samochodowej oraz sprzętu dla miłośników sportu i aktywnego wypoczynku, jak zegarki sportowe, opaski monitorujące aktywność fizyczną, kamery sportowe. Na mocy nowego kontraktu w portfolio dystrybutora znalazła się pełna oferta produktów marki.
Według danych GfK Polonia wartościowy udział Tom Tom w polskim rynku urządzeń do nawigacji w IV kw. 2016 r. wynosił 38,5 proc.
Podobne aktualności
Zlot twórców InterLinka
Dokładnie 20 lat temu napisałem artykuł zatytułowany „Sprzedaż beznamiętna”, w którym opisałem ówczesny rynek systemów do dystrybucji on-line. Królem naszej polskiej „wioski” był wtedy, a jakże, InterLink. Fenomen tego systemu polegał jednak na tym, że był także królem znacznie większej wioski - tej globalnej.
Połączenie Also i Roseville sfinalizowane
Also Polska ostatecznie połączyło się ze spółką, która jest następcą ABC Daty.