ABC Data Marketing poszerza działalność
Spółka z Grupy ABC Data nawiązuje współpracę z firmami spoza branży IT. Jednym z pierwszych klientów jest Schneider Electric.
ABC Data Marketing zajmuje się głównie obsługą spółek z Grupy ABC Data i jej klientów (obecnie blisko 300 dostawców). W ostatnim czasie nawiązuje współpracę z firmami spoza branży – jednym z pierwszych klientów jest Schneider Electric. Umowa została podpisana w sierpniu, natomiast większość działań zrealizowano w ostatnim kwartale 2012 r. Były to m.in. dwa konkursy skierowane do sieci dystrybucji, elektryków i elektro-instalatorów w całej Polsce, Każdy z projektów wymagał uruchomienia strony internetowej i produkcji materiałów BTL. ABC Data Marketing zajęła się projektami całościowo: od kreacji po realizację, wysyłkę nagród i rozliczenia. Na wiosnę przyszłego roku przedstawiciele dystrybucji Schneider Electric wyjadą na szkolenie do Gruzji. Organizatorem będzie także ABC Data Marketing.
– Współpraca ze Schneider Electric jest realizacją strategii spółki ABC Data Marketing, która zakłada powiększanie portfolio klientów również o firmy spoza branży IT – wyjaśnia Łukasz Tręda, prezes ABC Data Marketing.
Podobne aktualności
Film z Gali CRN Polska
Zapraszamy do obejrzenia filmu z Gali CRN Polska, na której ogłosiliśmy Kodeks Dobrych Praktyk Partnerskich Branży IT, po raz pierwszy mieliśmy zaszczyt uhonorować Ambasadorów Kodeksu i wręczyć Certyfikaty Channel Master 2024.
Gala CRN Polska w obiektywie
Z przyjemnością zapraszamy do obejrzenia galerii zdjęć z wyjątkowej, historycznej Gali CRN Polska, na której po raz pierwszy mieliśmy zaszczyt wręczyć Certyfikaty Channel Master.