Od lipca nawigacje Navitela, a także wideorejestratory samochodowe i vouchery z kodem aktywującym mapy będą dostępne dla klientów ABC Daty w Europie w krajach, w których działa dystrybutor.

‚Niebawem planujemy ekspansję na kolejne rynki’ – zapowiada Tobiasz Jankowski, CEO Navitel Europe.

‚Kontrakt na obsługę Navitela w Europie Centralnej i Wschodniej jest dla nas niezwykle ważny. W strategii na lata 2016-2018 za cel przyjęliśmy sukcesywne umacnianie naszej pozycji nie tylko w Polsce, ale też na każdym zagranicznym rynku, gdzie działamy bezpośrednio. Wymagało to od nas podjęcia szeregu działań, m.in. uruchomienia zespołów zakupowo-sprzedażowych, logistycznych, technologicznych, a także finansowych na poziomie całego regionu. Dzięki temu vendorzy mogą istotnie uprościć swój międzynarodowy biznes, a resellerzy uzyskać maksymalny efekt skali’ – twierdzi Andrzej Kuźniak, wiceprezes zarządu ABC Daty.