AB poinformowało, iż w okresie od stycznia od maja spółka odnotowała ponad 150-procentowy wzrost sprzedaży do integratorów w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku. Zdaniem Andrzeja Przybyło, prezesa zarządu AB, dobry wynik jest efektem dywersyfikacji portfolio produktów i poszukiwania segmentów rynku charakteryzujących się wyższymi marżami. W zeszłym roku dystrybutor zwiększył aktywność w segmencie rozwiązań korporacyjnych, powołując dział Enterprise Business Group, a w jego ramach Centrum Kompetencyjne – ośrodek szkoleniowy dla partnerów handlowych. W drugiej połowie 2010 roku AB we współpracy z producentami zaplanowało 30 szkoleń dla 500 resellerów. W ostatnim czasie spółka rozszerzyła swoją ofertę m.in. o produkty sieciowe, rozwiązania z zakresu telefonii IP, pamięci masowe i serwery. Zbigniew Mądry, dyrektor handlowy i członek zarządu AB przyznaje jednak, że w pierwszym półroczu 2010 r. nie odnotowano wyraźnego ożywienia w segmencie rozwiązań korporacyjnych.