AB: prawie 400 sklepów Alsen
Wzrosła liczba resellerów, którzy dołączyli do sieci franczyzowych AB.
W końcu I kw. 2019 r. w sieci Alsen działało 399 punktów sprzedaży – według danych AB. To więcej niż rok wcześniej (383). Liczba sklepów działających pod szyldem Alsen wahała się jednak w minionym roku. Na koniec 2018 r. było to 335 punktów.
AB systematycznie rozbuduje natomiast sieć Kakto, łączącą sklepy RTV i AGD (ale asortyment obejmuje też sprzęt IT). Liczba punktów sprzedaży sieci zwiększyła się z 238 w końcu I kw. 2018 r. do 268 w końcu I kw. 2019 r. (czyli o 13 proc.). Sprzedaż wzrosła natomiast o 16 proc. rok do roku. Dystrybutor koncentruje się na optymalizacji procesów i skali działania w segmencie RTV i AGD. Celem jest zwiększenie miesięcznej sprzedaży przypadającej na jeden sklep Kakto i poprawa efektywności logistyki.
W Polsce działa również powiązana z AB sieć sklepów z zabawkami – Wyspa Szkrabów.
W sumie liczba punktów sprzedaży należących do 8 sieci franczyzowych AB w 3 krajach (Polska, Czechy i Słowacja) w końcu I kw. 2019 r. wynosiła 1871.
Podobne aktualności
AB wypłaci blisko 32 mln zł dywidendy
Spółka może rozpocząć skup akcji własnych o wartości do 100 mln zł.
AB dystrybutorem produktów Honor
Wrocławska firma jest odpowiedzialna za dostarczanie produktów chińskiej marki do kanału retail.
AB dystrybutorem CyberPower
„Zależy nam na zwiększeniu dostępności produktów dla partnerów” - zapewnia menedżer producenta.