W końcu I kw. 2019 r. w sieci Alsen działało 399 punktów sprzedaży – według danych AB. To więcej niż rok wcześniej (383). Liczba sklepów działających pod szyldem Alsen wahała się jednak w minionym roku. Na koniec 2018 r. było to 335 punktów.

AB systematycznie rozbuduje natomiast sieć Kakto, łączącą sklepy RTV i AGD (ale asortyment obejmuje też sprzęt IT). Liczba punktów sprzedaży sieci zwiększyła się z 238 w końcu I kw. 2018 r. do 268 w końcu I kw. 2019 r. (czyli o 13 proc.). Sprzedaż wzrosła natomiast o 16 proc. rok do roku. Dystrybutor koncentruje się na optymalizacji procesów i skali działania w segmencie RTV i AGD. Celem jest zwiększenie miesięcznej sprzedaży przypadającej na jeden sklep Kakto i poprawa efektywności logistyki.

W Polsce działa również powiązana z AB sieć sklepów z zabawkami – Wyspa Szkrabów.

W sumie liczba punktów sprzedaży należących do 8 sieci franczyzowych AB w 3 krajach (Polska, Czechy i Słowacja) w końcu I kw. 2019 r. wynosiła 1871.