AB nie planuje akwizycji w 2011 r.
Dystrybutor nie ma planów przejęć ani wejścia na rynki innych krajów w 2011 r. Strategia na bieżący rok zakłada wprowadzenie do oferty produktów wysokomarżowych i synergię kosztów wewnątrz grupy.
Jak poinformował cytowany przez PAP Grzegorz Ochędzan, członek zarządu AB, firma nie zamierza w tym roku przejmować innych przedsiębiorstw. Dotyczy to także rynków zagranicznych. Priorytetem ma być optymalizacja zarządzania w spółkach grupy. Na przełom kwietnia i maja 2011 r. rozpocznie się właściwy etap wdrożenia systemu ERP w spółkach zależnych w Czechach i na Słowacji. Uruchomienie nowego systemu informatycznego i zintegrowanie go w ramach całej Grupy zaplanowano na I poł.2012 r.
– Strategia na kolejne kwartały zakłada stałe poszerzanie oferty produktowej, szukanie nisz produktowych charakteryzujących się wyższymi marżami, a także pracę nad synergiami kosztowymi wewnątrz grupy – powiedział nawiązując do planów spółki Andrzej Przybyło, prezes zarządu AB.
Podobne aktualności
AB wypłaci blisko 32 mln zł dywidendy
Spółka może rozpocząć skup akcji własnych o wartości do 100 mln zł.
AB dystrybutorem produktów Honor
Wrocławska firma jest odpowiedzialna za dostarczanie produktów chińskiej marki do kanału retail.
AB dystrybutorem CyberPower
„Zależy nam na zwiększeniu dostępności produktów dla partnerów” - zapewnia menedżer producenta.