AB i Jabra wyszkolą resellerów
Od 19 maja do 3 czerwca dystrybutor i producent organizują cykl szkoleń dla swoich klientów. Resellerzy dowiedzą się, jakie korzyści mogą uzyskać dzięki poszerzeniu oferty o produkty marki Jabra.
Szkolenia są przeznaczone przede wszystkim dla partnerów, którzy mają w swoim portfolio rozwiązania telekomunikacyjne, Unifed Communication, Call Center lub planują poszerzenie swojego asortymentu o te produkty. Tematyka spotkań powinna także zainteresować przedsiębiorców startujących w przetargach oraz integratorów zajmujących się obsługą klientów biznesowych.
Uczestnicy szkoleń będą mieli możliwość zapoznania się z ofertą rozwiązań biznesowych Jabry (słuchawki, produkty Call Center, usługi i produkty Unifed Communication), a także ze specyfiką rynku w tym segmencie produktowym. Dowiedzą się także, jak szukać klientów zainteresowanych zintegrowaną komunikacją. Będzie można ponadto uzyskać szczegółowe informacje na temat wsparcia, oferowanego przez Jabrę oraz AB przy sprzedaży produktów i usług na rynku telekomunikacyjnym.
Szkolenia zaplanowano w następujących miastach:
19.05 Warszawa – rejestracja na tej stronie – szkolenie odbędzie się podczas Business and Technology Conference w Hotelu Sound Garden, ul. Żwirki i Wigury 18 w godzinach 9:00 – 16:30 (prezentacja Jabry rozpocznie się o godzinie 10:00)
1.06 Warszawa – rejestracja na tej stronie – szkolenie odbędzie się w Hotelu Partner, ul. Marywilska 16, w godzinach 9:00 – 14:00
2.06 Wrocław – rejestracja na tej stronie – szkolenie odbędzie się w Centrum Kompetencyjnym Optimus w siedzibie AB, ul. Kościerzyńska 32, w godzinach 9:00 – 14:00
3.06 Chorzów – rejestracja na tej stronie – szkolenie odbędzie się w Centrum Kompetencyjnym w siedzibie spółki Alsen, ul. Katowicka 146, w godzinach 9:00 – 14:00
W razie problemów z rejestracją należy pisać na adres e-mail: Pawel.Piekarz@ab.pl.
Program spotkań, które odbędą się w czerwcu w Warszawie, Wrocławiu i Chorzowie:
9:00 – 9:30 – Powitanie, wprowadzenie i omówienie planu szkolenia
9:30 – 10:30 – Rynek telekomunikacyjnych rozwiązań biznesowych. Kluczowe zagadnienia, rodzaje oferowanych usług i produktów, trendy
10:30 – 11:00 – Przerwa kawowa
11:00 – 11:45 – Oferta produktów marki Jabra podzielona na segmenty rynku i typ klienta
11:45 – 12:30 – Najnowsze rozwiązania technologiczne w ofercie Jabry
12:30 – 13:15 – Lunch
13:15 – 14:00 – Wsparcie przed- i posprzedażne oferowane przez Jabrę i AB, program partnerski Jabra WIN, korzyści wynikające ze współpracy z AB.
14:00 – 14:15 – Podsumowanie i konkurs z nagrodami
Jabra to marka GN Netcom, firmy należącej do GN Store Nord A/S (GN).
Podobne aktualności
AB wypłaci blisko 32 mln zł dywidendy
Spółka może rozpocząć skup akcji własnych o wartości do 100 mln zł.
AB dystrybutorem produktów Honor
Wrocławska firma jest odpowiedzialna za dostarczanie produktów chińskiej marki do kanału retail.
AB dystrybutorem CyberPower
„Zależy nam na zwiększeniu dostępności produktów dla partnerów” - zapewnia menedżer producenta.