Na koniec marca br. sieć Kakto liczyła 325 punktów sprzedaży. Rok wcześniej było ich 314. Sieć franczyzowa Kakto łączy sprzedawców specjalizujących się w ofercie RTV i AGD.

„Ten rynek jest bardzo żywy. Są nowi partnerzy, których możemy pozyskiwać, także w małych miejscowościach” – mówił na konferencji wynikowej Grzegorz Ochędzan, wiceprezes i dyrektor finansowy AB.

W I kw. 2025 r. sprzedaż AGD w AB zmniejszyła się o 0,5 proc. rok do roku (kwoty nie są ujawniane). „Miniony kwartał był wymagający, ale są pozytywne trendy. W kwietniu br. wzrost sprzedaży wyniósł 13,2 proc. To dobry prognostyk, widać że ten rynek odżył” – mówił Grzegorz Ochędzan.

W I kw. 2025 r. (II kw. roku finansowego 2024/2025) Grupa wypracowała 3,25 mld zł przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost o 1,2 proc. r/r. Zysk netto wyniósł 34,8 mln zł, tj. spadł o 5,3 proc r/r.