Obecnie AB ma 1540 franczyzowych punktów sprzedaży współpracujących ze spółkami grupy w Polsce, Czechach i na Słowacji. „Jeśli chodzi o dalszy rozwój, to widzimy taki potencjał szczególnie w segmencie RTV i AGD – mowa o sieci Kakto – oraz w segmencie zabawek. ’ – powiedział prezes Andrzej Przybyło w rozmowie z agencją ISBnews. Plany na 2015 rok obejmują wzrost sieci Kakto w Polsce do 200 punktów ze 161 obecnie. Powstaje sieć z zabawkami – Wyspa Skarbów, która do końca 2015 r. powinna mieć 60 sklepów. W Czechach Digimax ma powiększyć się ze 103 do 150 lokalizacji do 2016 r. Szef AB nie wykluczył, że w najbliższych latach łącznie liczba franczyzowych punktów sprzedaży grupy przekroczy 2 tys. Obecnie w Polsce największa jest sieć Alsen, która obejmuje 405 sklepów.