A+C Systems: MUI ułatwi życie administratorom IT
We wrześniu system statlook A+C Systems zostanie wzbogacony o Mobile Uplook Inventory (MUI), czyli aplikację mobilną do inwentaryzacji i zarządzania zasobami IT. Według dostawcy skraca ona czas realizacji zadań serwisowych o połowę.
Dzięki MUI można zdalnie sprawdzić dane sprzętu komputerowego oraz historię zdarzeń z nim związanych. Otóż telefon z aplikacją Mobile Uplook Inventory odczytuje kod kreskowy sprzętu, np. uszkodzonego komputera stacjonarnego, laptopa czy drukarki. Program łączy się z bazą danych, przekazując informację o konfiguracji urządzenia, użytkowniku oraz historii napraw. Na podstawie uzyskanej wiedzy administrator może podjąć odpowiednie działania np. dotyczące naprawy, bez potrzeby osobistego sprawdzania sprzętu. Może odnotować przesłane informacje online w bazie zgłoszeń serwisowych i przydzielić zadanie właściwej osobie.
Według A+C Systems zastosowanie mobilnej aplikacji Mobile Uplook Inventory skraca czas realizacji zgłoszeń serwisowych o połowę.
Aplikacja MUI – Mobile Uplook Inventory zostanie wydana we wrześniu 2014 r. Początkowo będzie dostępna na platformy Windows Phone oraz Android. Administratorzy i menedżerowie IT, którzy chcą wypróbować MUI, powinni kontaktować się z Działem Wsparcia Technicznego A+C Systems.
Podobne aktualności
5 smartfonów, których naprawa jest najdroższa
Szczególnie kosztowny okazuje się serwis sprzętu dwóch dużych marek.
Producenci sabotują naprawę urządzeń?
Szef dużej firmy serwisowej twierdzi, że producenci celowo utrudniają reparację sprzętu. Wskazuje na Apple'a, Microsoft i Samsunga.
Zaskakująco szybka naprawa w serwisach elektroniki
Blisko 60 proc. zgłoszeń serwisowych kończy się naprawą – według sprzedawców. Co czwarty klient otrzymuje urządzenie w ciągu dwóch dni.