Do wyliczenia posłużyły stawki cennikowe za emisje
przeprowadzone w telewizji dniach 20 listopada – 28 grudnia 2014 r. Wzięto pod
uwagę dane Nielsen Audience Measurement, według których spot ‚Włączamy niskie
ceny” pokazywano w tym okresie prawie 25 tys. razy. Można go usłyszeć także w radiu
i oglądać w Internecie.

Kampania stała się szczególnie głośna po tym, jak w sieci
zawrzało od protestów i kpin. Na Facebooku założono kilkanaście fanpage’y przeciwników reklamy, powstały liczne memy nawiązujące do kreacji Eweliny
Lisowskiej (przykłady tutaj).

Internautów najbardziej irytowała częstotliwość nadawania
spotów. Rzecznik Media Expert zapowiedział w końcu grudnia, że detalista pracuje nad
zmianami w kampanii, aby odbiorcy znaleźli „odrobinę wytchnienia’, co sugeruje, że
reklam będzie mniej.

Ekspert od reklamy cytowany przez press.pl jest zdania, że
irytujące spoty nie zmniejszą sprzedaży Media Expert. Jeżeli ceny będą atrakcyjne,
klienci i tak pójdą do sklepów sieci.